Обмін і повернення

 Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" покупець може вимагати обміну або повернення продовольчих товарів у разі придбання:

  • товару неналежного рівня якості
  • товару, у якого закінчився термін придатності
  • товару, у якого порушена цілісність товарної упаковки

 Продовольчі товари належного рівня якості обміну та поверненню не підлягають (постанова Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 року №172).

 Повернення або обмін товарів можна здійснити протягом 14 днів з моменту придбання. Зробити це можна в  за допомогою служби "Нова пошта". Витрати на зворотну доставку покупець компенсує за свій рахунок.

 У разі підвищення ціни на товар розрахунки продавця з покупцем відбуваються, виходячи з його вартості на момент пред'явлення вимоги про повернення/обмін. У разі зниження ціни на товар - виходячи з вартості на момент покупки (ч. 7 ст. 8 ЗУ "Про захист прав споживачів"). Спосіб повернення грошових коштів (готівковий, безготівковий) обговорюється індивідуально.